duminică, ianuarie 01, 2006

Reviewer: Gabriel Sandu

Gabriel Sandu

Profil
Viata lui este un hibrid alcatuit din serviciu, jocuri pe calculator, anime, programare, carti, si alte activitati al caror caracter nu a dorit sa le faca publice. A vizionat un numar destul de mare de filme, desene animate, anime, in urma carora ar fi trebuit sa-si dezvolte un simt critic foarte bun... In schimb, s-a ales cu foarte multe replici si scene memorate, si prefera in continuare filmele cu samurai, ninja, monstri, super puteri.

Contact
Y! id = Skype ID = gabrim_san

He also has an ignore list and he's not afraid to use it. He most definetely hates not funny spam (jokes are ok). He also hates some people for no obvius reason at all. Thread carefully.

Reviews

3 comentarii:

Anonim spunea...

imi place gabi k ai o adevarata inspiratie cand vorbesti despre fiecare animeu in parte si pe deasupra esti si foarte bine informat despre ele.tot respectul pentru tine si colegii tai si pentru situl creat(foarte frumos,l-am si bookmark-uit cu toate ca e prima oara cand intru pe el.vreau insa sa iti recomand un desen care cel putin mie mi se pare extraordinar.se cheama CLAYMORE, si este un desen care se ridica din absolut toate punctele de vedere al story-line-ului,personajelor, graficii, cu mult peste toate animatiile de pana acuma.ti-l recomand din toata inima si sper sa-l simti cu tot sufletu.
bafta in continuare si tie si colegilor tai si tine-o tot asa....

Anonim spunea...

am citit si eu niste review-uri de pe blog si, desi nu ma consider experta, am fost surprinsa sa nu vad aici Death Note.adica dupa ce l-am vazut trebuie sa il recomand si acesta fiind un site care recomanda(sau nu) animeuri as vrea sa stiu cum de nu e pe lista.daca l-ati vazut as vrea si eu sa va stiu parerea.nu ma pricep la sunet si grafica dar povestea chiar mi-a placut.ms

Gabriel Sandu spunea...

:) stiu ca lipseste Death Note - trebuia eu sa ma ocup de el acum aproximativ 8 luni sau ceva de genul, inainte sa intram iar in perioada de gratie cu post-urile. L-am vazut si ma pregateam sa-l scriu, dar s-a intamplat catastrofa numita sesiune. Poate acum va merge mai bine.