duminică, ianuarie 01, 2006

Anime Reviews FAQ

Anime Reviews FAQ

Pot sa linkez la review-urile voastre pe site-ul meu?

Evident ca da, nici nu te-am putea opri, dar daca vrei sa copiezi parti din ele, atunci citeste mai jos intrebarea urmatoare.

Pot sa postez review-urile voastre pe site-ul meu?

Raspunsul este nu. Oricat de mult ne-ar placea publicitatea, nu putem verifica non-stop orice site care a avut acordul de a posta ceva si vrem sa ne asiguram ca pastreaza in continuare continutul asa cum am discutat initial.

Pot sa pun un review de-al vostru intr-o revista?

Nu. Locul review-urilor noastre este pe acest blog :) si intentionam sa il pastram asa.

Pot sa va trimit un review pentru blog? Cum?

Apreciem interesul, dar vom ramane un blog cu portile inchise pentru alti redactori.

Voi chiar ati vazut toate anime-urile astea?

Absolut. De obicei e nevoie de a doua vizionare pentru selectarea capturilor de ecran din cadrul review-ului.

Vreti sa facem un Link Exchange/Banner Exchange/etc?

Nu. Nu credem in aceste modalitati de “intr-ajutorare”.

De ce Blogger si nu un site normal, eventual forum?

De lene. Abia avem timp sa scriem review-uri si, desi ne-ar place sa trecem Anime Reviews pe un suport mai bun, nu avem timp de asta. In plus, Blogger are stilul elegant si simplu pe care il cautam.

De unde iau anime-urile de care vorbiti voi?

Le puteti gasi usor daca stiti sa folositi retele de filesharing.

Alte intrebari? Aici gasesti cum sa ne contactezi.

Un comentariu:

Dread Knight spunea...

I <3 google and blogger. Sfatul meu e sa lasati treburile asa ca nu-i rau, in schimb sa va ocupati de mai multe review-uri. Eu o sa incerc sa mai duc vestea despre blog pe cat posibil (doar ce l-am gasit accidental si eu pe google). Keep it up!