duminică, ianuarie 01, 2006

Contact

Contact

Probleme legate de un review

Daca vrei sa iei legatura cu unul dintre review-erii nostri, da clic pe numele lui din lista din dreapta. Pagina lui de profil contine si modalitati de contact.

Probleme legate de site

Astept mail-urile voastre pe adresa de mail danut.nospam.enachioiu+animeuri@gmail.com.

Stergeti ".nospam" din adresa, e doar acolo ca sa nu primesc (si mai multe) spam-uri.

Instant messaging

Exista zvonuri cum ca ocazional ma puteti gasi pe Yahoo Messenger cu id-ul e_danutz iar pe Skype cu i142857. Nu stim inca daca aceste zvonuri sunt adevarate.

2 comentarii:

Miauti spunea...

Salutare am si eu favoare as dori sa va iau aproximativ tot articolul de la Chobits pt al pune pe un site de al meu si o pun .

O sa pun ca sursa blogul acesta .

Acum astept sa primesc aprobarea voastra daca imi permiteti.

Gabriel Sandu spunea...

Deoarece deocamdata ma ocup singur de problemele de acest gen, si recent s-a intamplat o incalcare a dreptului de copyright pe un forum, am sa schimb putin regulile respective, in sensul ca nu voi acorda nimanui dreptul de a posta fragmente din articole.

Blogul e pe moarte, dar am sa pastrez politica pe care am avut-o si pana acum.