luni, decembrie 01, 2008

Prima Pauză


"I don't know how this is going to end, but I can tell you how it will begin"

Neo



Chiar a trecut jumătate de an fără să scriu nimic?!? OMFG. Am luat într-adevăr o pauză mare, și asta pentru că aveam mereu alte lucruri de făcut. Ultimul semestru a cam dărâmat fizic, psihic, economic... errr... social? și din alte puncte de vedere pe care încă nu le stiu pe anumiți studenți care și-au semnat cu mânuța lor o anumită specializare care are mult hype în facultate pentru dificultatea ei.
De ce am ales-o? Pentru că era cea mai bună de profil și putem să-i facem față. We did survive, didn't we?




Interesul pentru anime nu a scăzut nicidecum și am continuat să urmărim seriale, ba chiar am fost prezenți și la FestAsia.
Faptul că prezența mea a disparut complet de pe bloguri sau la întâlnirile anime din București a fost side-effectul școlii (Danut just slapped me pentru că trebuia să zic WoW). Nu putem promite că postăm reviews. Ca să scrii ceva ai nevoie de o anumită atmosferă spirituală interioară (...lol) de care nu am beneficiat în ultima vreme.


Dar știu că Dănuț are cel puțin 2 seriale care i-au plăcut și ar vrea să facă review la ele, iar eu am descoperit recent un serial bestial (in more ways than one).

Acum e vacanță, btw, dar eu lucrez la un proiect în București, iar Dănuț e busy cu învățatul. Deci vom vedea dacă putem strecura un review, sau nu. Încă ne gândim la schimbat site-ul din blog în... altceva bloggish but not a blog :).

See you soon, I hope
Gabi

Niciun comentariu: