joi, septembrie 26, 2013

Remaking of Howl's Moving Castle

Am început cu dreptul și am luat chiar primul review în ordine cronologică.
Pozele nu mai aveau linkuri corecte, dar printr-un noroc extraordinar am reușit să recuperez de pe flickr-ul lui Dănuț cele 5 poze aferente acestui review și le-am urcat pe contul meu ca să refac conținutul.

Voi face un backup la toate pozele ca să le putem reface în caz că dispare vreodată peste ani buni serviciul nostru de picture share. Am avut o tendință de a folosi Google Drive pentru storage, dar nu mă avantajează lungimea linkurilor generate sau modul de acces la poze.

În plus, veți observa o altă schimbare importantă - acum avem diacritice! Efortul s-ar putea să fie foarte mare de a corecta toate postările, dar în timp probabil că voi reuși să le rescriu pe toate.

Au dispărut linkurile la toate reviews și funcționalitatea de pagină de știri, care era de fapt emulată - le pot restaura în zilele următoare, când va fi timp pentru asta.

Niciun comentariu: