vineri, aprilie 03, 2009

Pustiu


Luna mai s-a remarcat prin faptul că am participat la interviuri şi în cele din urmă m-am angajat ca programator prin Bucureşti, deci am o scuză bună pentru că nu am postat nimic încă. Semestrul 2 de master a avut o sesiune foarte atipică, dar am terminat în sfârşit tot ce aveam de făcut aşa că pot să mă
relaxez... lucrând la serviciu :). Printre altele, azi am corectat examene la anul 3 Poli, deci sunt câteva
satisfacţii în a ţine şi laboratoare, hehe. Viitorul blogului nu prea sună bine, ca în reclamă Orange, dar eu întotdeauna îmi găsesc timp de chestii.

DĂNUŢ! POST A DAMNED REVIEW ALREADY!

Am fost chiar şi la Otaku Festival 2009, pentru că nu se putea să lipsesc, dar nu am fost lăsat să beau şi eu un ceai la Maid Cafe, aşa că tot degeaba.

Niciun comentariu: